Wpływ realizacji przedsięwzięcia na środowisko - decyzje środowiskowe
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
We wniosku należy zamieścić następujące informacje:
- dane wnioskodawcy (nazwa, adres, telefony)
- rodzaj przedsięwzięcia (budowa, rozbudowa, zmiana sposobu użytkowania)
- kwalifikacja przedsięwzięcia wg rozporządzenia w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych kryteriów związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko: § .... ust. ... pkt. ... lit. ...
- miejsce realizacji inwestycji będzie realizowane przedsięwzięcie (obręb, numery ewidencyjne działek, adres).
Załączniki:
- Poświadczona kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie - 3 egzemplarze.
- Wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
- Dla przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, składany w 3 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na nośniku danych.
- Dla przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z wymaganiami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko składana w 3 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na nośniku danych.
- Dowód zapłaty opłaty skarbowej (oryginał)
Komórka organizacyjna
URZĄD MIEJSKI W CHOSZCZNIE
Kancelaria Ogólna czynna jest od poniedziałku do piątku, od godziny 7:30 do 15:30
tel. 095 765 9300
WYDZIAŁ DS. KOMUNALNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
pok. nr 06 , tel. (095) 765 93 37
Opłaty
Opłata Skarbowa
205 zł opłata skarbowa za decyzję z wyj. podmiotów zwolnionych z opłaty
17 zł - w wypadku złożenia pełnomocnictwa.
Termin i sposób realizacji
Uzyskanie decyzji możliwe w terminie 30 dni i dłużej w zależności od nałożenia raportu.
Podstawa prawna
- Art. 3 ust. 1 pkt 5, dział I, rozdział 1 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.);
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r., Nr 213, poz. 1397 ze zm.).
Tryb odwoławczy
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Urzędu Miejskiego, w terminie 14 dni od daty doręczenia.