Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania - osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
DEKLARACJA uczestnictwa w realizacji zadania polegającego na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Choszczno.
Komórka organizacyjna
URZĄD MIEJSKI W CHOSZCZNIE
Kancelaria Ogólna czynna jest od poniedziałku do piątku, od godziny 7:30 do 15:30
tel. 095 765 9300
WYDZIAŁ DS. KOMUNALNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
pok. nr 06 , tel. (095) 765 93 37
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Nie wymaga odpowiedzi.
Podstawa prawna
Podstawa prawna: § 10 ust. 1, ust. 3 Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, (osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą) dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru określonego w punkcie I.
Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku. Kopię złożonej informacji (drugi egzemplarz), właściciel, zarządca lub użytkownik przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.