Wydanie zaświadczenia potwierdzającego ustalenie numeru porządkowego (adresu) nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o ustalonym numerze porządkowym (adresu) nieruchomości.
Komórka organizacyjna
URZĄD MIEJSKI W CHOSZCZNIE
Kancelaria Ogólna czynna jest od poniedziałku do piątku, od godziny 7:30 do 15:30
tel. 095 765 9300
WYDZIAŁ Nieruchomości i Rolnictwa
pok. nr 3, tel. (095) 765 93 43
Opłaty
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku. Opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł od zaświadczenia (wg załącznika do ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej: część II pkt. 1). Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Choszcznie – Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Choszcznie nr 83 8359 0005 0028 9098 2000 0005 za pośrednictwem Banków bądź Poczty.
Termin i sposób realizacji
Do 7 dni
Podstawa prawna
- Art. 217 §1, §2 pkt. 2 w związku z art. 218 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.).
Tryb odwoławczy
1. W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, stronie przysługuje możliwość wniesienia zażalenia, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie (zażalenie składa się w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Choszcznie);
2. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia na stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
Dowód wniesienia opłaty skarbowej należy okazać przy odbiorze zaświadczenia.