Ustalenie numeru porządkowego budynku
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. "Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku"
2. Załączniki:
2.1 dla budynku istniejącego: kopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej obejmującej nieruchomość z aktualnym stanem zabudowy*, mapa z geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej budynku*.
2.2 dla budynku w trakcie budowy: kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu*.
2.3 dla budynku prognozowanego: kopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej*, mapa z projektem podziału*, mapa topograficzna w skali nie mniejszej niż 1:10 000*, kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu*. * właściwe należy podkreślić.
Kopie mapy zasadniczej i ewidencyjnej można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Choszcznie w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru mieszczącym się przy ul. Niedziałkowskiego 14.
Komórka organizacyjna
URZĄD MIEJSKI W CHOSZCZNIE
Kancelaria Ogólna czynna jest od poniedziałku do piątku, od godziny 7:30 do 15:30
tel. 095 765 9300
WYDZIAŁ Nieruchomości i Rolnictwa
pok. nr 3, tel. (095) 765 93 43
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Podstawa prawna
- Podstawa prawna: rozdział 8a, art. 47a i 47b ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2012 r., poz. 125).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego. Postępowanie nie dotyczy ustalenia numeracji porządkowej lokalom mieszkalnym i usługowym położonym w budynkach mieszkalnych.